Våra juniorer har gjort det igen! ![]()
I helgen var det prisutdelning på bilsportsgalan i Jönköping där vi fyllde prispallen för junior-SM. Vi säger stort grattis till
Lina Andersson
Alfons Åberg och
Alice Åberg![]()
Vi vill även tillägga hur stolta vi är över alla våra juniorer, vi hade hela 6 förare bland top 8 i SM![]()
Vi vill också passa på att säga grattis till Lars Nyberg som fick en bronsmedalj i stock/superstock, bra jobbat!![]()

